W związku z licznymi pytaniami mieszkańców o możliwość przyłączenia się do sieci gazowej, Wójt Gminy Łomża, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, zainicjował kolejne spotkanie z dystrybutorem gazu ziemnego oraz zarządcą sieci gazowej
Po konstruktywnej rozmowie ustalono plan działania tj.:
- oszacowanie zapotrzebowania na gaz ziemny na terenie Gminy Łomża,
- kalkulacja kosztów zarządcy sieci,
- w razie opłacalności budowy sieci - złożenie zobowiązujących deklaracji mieszkańców,
- zaprojektowanie i rozbudowa sieci.
Aby usprawnić przeprowadzenie pierwszego etapu, Urząd Gminy Łomża wraz z Zakładem Usług Komunalnych podjął się przeprowadzenia analizy zapotrzebowania na gaz ziemny. W tym celu, stworzono ankietę, o wypełnienie której prosimy wszystkich zainteresowanych - od niej zależy możliwość budowy sieci gazowej na terenie Gminy Łomża.
Ankiety zostaną rozdystrybuowane przez pracowników Zakładu Usług Komunalnych przy okazji odczytów wodomierzy, a także są dostępne w Urzędzie Gminy Łomża oraz na gminnej stronie internetowej.
Wypełnioną ankietę należy dostarczyć do Urzędu Gminy Łomża osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, za pomocą poczty elektronicznej (podpisany skan na adres sekretariat@gminalomza.pl, mhil@gminalomza.pl ), faksem lub w inny sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), składający ankietę musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz oświadczyć, że zapoznał się z treścią klauzuli informacyjnej (klauzula dostępna pod adresem: http://gminalomza.pl/bip/index.php?k=763 ). W tym celu należy podpisać dwa oświadczenia na odwrocie ankiety.