W związku z dynamicznym rozwojem gminy Łomża, stale rosnącą liczbą mieszkańców - a tym samym zwiększającą się ilością zadań, Urząd Gminy Łomża poszukuje pracowników.
Stanowisko: podinspektor ds. ewidencji obiektów komunalnych
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• Prowadzenie ewidencji obiektów kubaturowych stanowiących własność Gminy Łomża.
• Prowadzenie książek obiektów budowlanych będących własnością Gminy Łomża
• Prowadzenie ewidencji cmentarzy i grobów komunalnych na terenie gminy Łomża.
• Nadzór nad porządkiem i organizowanie bieżącego utrzymania cmentarzy i grobów komunalnych na terenie gminy Łomża.
• Prowadzenie ewidencji zabytków na terenie gminy Łomża.
• Prowadzenie książek obiektów zabytkowych
• Prowadzenie książek dróg gminnych i drogowych obiektów mostowych.
• Prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu na drogach gminnych.
• Prowadzenie okresowych pomiarów ruchu drogowego.
• Prowadzenie spraw związanych z uzyskiwaniem zezwoleń na usuwanie drzew z pasa drogowego oraz organizowanie prac w zakresie sadzenia, utrzymania, pielęgnacji i usuwania drzew i krzewów w pasie drogowym.
• Prowadzenie ewidencji zgód i pozwoleń wodno-prawnych wydawanych przez „Wody Polskie”
• Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków,
• Prowadzenie i aktualizacja portalu z nazewnictwem ulic w miejscowościach położonych na terenie gminy Łomża.
• Prowadzenie spraw nazewnictwa miejscowości na terenie gminy Łomża.
• Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazw ulicom w miejscowościach na terenie gminy Łomża.
• Nadawanie numerów porządkowych nieruchomościom i przygotowywanie w tych sprawach zaświadczeń właścicielom nieruchomości.
• Prowadzenie ewidencji oświetlenia drogowego na terenie gminy Łomża
Stanowisko: podinspektor ds. budownictwa i infrastruktury liniowej
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Przygotowanie do zatwierdzenia treści opinii i uzgodnień dotyczących:
- dokumentacji technicznych
Budownictwo
-Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z budową nowych obiektów kubaturowych na terenie gminy Łomża lub remontami realizowanymi jako inwestycje w obiektach stanowiących własność Gminy Łomża.
Gospodarka energetyczna
- Opracowywanie projektów założeń i planów zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru gminy w zakresie obiektów kubaturowych zgodnie z odrębnymi przepisami, w tym Prawem energetycznym.
- Prowadzenie spraw dotyczących zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną oraz paliwa gazowe obiektów kubaturowych stanowiących własność lub będących w zarządzie Gminy Łomża (przygotowanie i realizacja inwestycji).
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką energetyczną (bieżąca eksploatacja obiektów) na terenie gminy Łomża w zakresie obiektów kubaturowych
- weryfikacja i rozliczanie kosztów zużycia energii elektrycznej dla obiektów kubaturowych,
Gospodarka Komunalna
- Prowadzenie ewidencji obiektów kubaturowych stanowiących własność Gminy Łomża.
- Prowadzenie książek obiektów budowlanych będących własnością Gminy Łomża.
-Nadzór i koordynowanie przeglądów okresowych budynków stanowiących własność Gminy Łomża.
-Prowadzenie spraw związanych z remontami bieżącymi obiektów kubaturowych stanowiących własność Gminy Łomża.
- Koordynowanie zakupu materiałów i ich rozliczanie w związku z remontami obiektów kubaturowych stanowiących własność Gminy Łomża wraz z urządzeniami towarzyszącymi, realizowanych sposobem gospodarczym, w tym z funduszu sołeckiego.
-Prowadzenie spraw związanych z budową nowych obiektów kubaturowych na terenie gminy Łomża lub remontami realizowanymi jako inwestycje w obiektach stanowiących własność Gminy Łomża.
-Współpraca z jednostkami pomocniczymi, nadzór i koordynowanie robót budowlanych związanych z utrzymaniem i remontami obiektów, prowadzonymi przez jednostki pomocnicze Gminy Łomża – z wyłączeniem nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Prawa budowlanego,
- Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem, eksploatacją i bieżącym utrzymaniem obiektów i urządzeń stanowiących mienie komunalne.
- Prowadzenie ewidencji cmentarzy i grobów komunalnych na terenie gminy Łomża.
- Nadzór nad porządkiem i organizowanie bieżącego utrzymania cmentarzy i grobów komunalnych na terenie gminy Łomża.
- Prowadzenie ewidencji zabytków na terenie gminy Łomża.
- Prowadzenie książek obiektów zabytkowych.
Zamówienia publiczne
- udział w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o zamówienia zgodnie z przepisami .
i regulaminem wewnętrznym dla zamówień w zakresie prowadzonych inwestycji.
Stanowisko: podinspektor ds. zarządzania pasem drogowym
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Przygotowanie do zatwierdzenia treści opinii i uzgodnień dotyczących:
- dokumentacji technicznych
-Projektów Organizacji Ruchu
Zarządzanie pasem drogowym
- Przygotowywanie projektów zezwoleń na:
a) zajęcie pasa drogowego lub zjazdów z dróg gminnych i prowadzenie robót w pasie drogowym, naliczanie i pobieranie opłat z tego tytułu oraz naliczanie kar za samowolne zajęcie pasa drogowego lub zjazdu.,
b) lokalizację w pasie dróg gminnych urządzeń lub obiektów nie związanych z gospodarką drogową i naliczanie opłat z tego tytułu.
- nadzór i koordynowanie okresowych przeglądów i kontroli stanu dróg gminnych i drogowych obiektów mostowych.
- prowadzenie książek dróg gminnych i drogowych obiektów mostowych.
- prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu na drogach gminnych.
-prowadzenie okresowych pomiarów ruchu drogowego.
- prowadzenie spraw związanych z uzyskiwaniem zezwoleń na usuwanie drzew z pasa drogowego oraz organizowanie prac w zakresie sadzenia, utrzymania, pielęgnacji i usuwania drzew i krzewów w pasie drogowym.
- koordynowanie robót w pasie drogowym.
- zlecanie i rozliczanie robót geodezyjnych w zakresie granic pasa drogowego,
- Wykonywanie zadań związanych z wprowadzaniem przez wójta ograniczeń, bądź zamykania dróg i wyznaczania objazdów w przypadku wystąpienia bezpośredniego zagrożenia osób lub mienia.
-współpraca z zarządcami innych kategorii dróg
-Opracowywanie wniosków o nadanie numerów drogom gminnym.
-Opracowywanie projektów uchwał Rady w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych.
-współpraca z zarządcami innych kategorii dróg
Remonty i usługi na drogach gminnych oraz w zakresie równania i profilowania w systemie zleconym
-prowadzenie dziennika objazdów dróg
- organizowanie i zlecanie robót wynikających z aktualnych potrzeb
-odbiory robót wykonanych przy remontach i bieżącym utrzymaniu dróg.
-prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i zabezpieczeniem nawierzchni dróg gminnych, chodników i innych urządzeń związanych z drogą oraz oznakowaniem dróg.
-organizowanie zimowego utrzymania dróg gminnych i koordynowanie akcji zimowej na terenie gminy.
-koordynowanie zakupu materiałów i ich rozliczanie w związku z bieżącym utrzymaniem dróg, realizowanym sposobem gospodarczym, w tym z funduszu sołeckiego.
Zamówienia publiczne
- udział w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o zamówienia zgodnie z przepisami p .z. p. i regulaminem wewnętrznym dla zamówień gminnych